Sage Symfonia 2.0 Start to system do zarządzania firmą, który gwarantuje zgodne z prawem prowadzenie działalności oraz pozwala oszczędzić czas i obniżyć koszty codziennego prowadzenie biznesu.
Oprogramowanie dedykowane jest dla miko i małych firm rozliczających się uproszczoną księgowością.
Ułatwia i usprawnia codzienną pracę dzięki intuicyjnej obsłudze automatyzuje wiele codziennych czynności i pozwala oszczędzać czas.
System składa się z 2 modułów podstawowych takich jak: Handel Start, Mała księgowość oraz dodatków wspierających, które pozwalają sprostać zwiększających się potrzeb rozwijających się przedsiębiorstw.
Pełna i szybka obsługa sprzedaży i operacji magazynowych Sage Symfonia Start Handel jest doskonałym wsparciem, w przypadku gdy prowadzisz działalność handlową lub produkcyjną wraz z gospodarką magazynową. Usprawni Twoją pracę dzięki podpowiedziom kolejnych kroków niezbędnych do wystawienia dokumentów. Umożliwi zarządzanie promocjami oraz zapewni łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Bieżące aktualizacje programu dostępne przy zakupie w modelu subskrypcyjnym lub w modelu licencyjnym z usługą Sage Gwarancja, zapewnią Ci bezpieczeństwo prawno-podatkowe. Wybierając Sage Symfonia Start Handel zyskasz: prosty i intuicyjny w użytkowaniu program pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych, transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych, również w postaci e-przelewów dzięki rozszerzeniu e-Box pakiet gotowych raportów i zestawień do analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej, możliwość automatycznej elektronicznej wymiany dokumentów sprzedaży z systemem finansowym w biurze rachunkowym dzięki usłudze Sage Drive gwarancję jakości oraz profesjonalne wsparcie w postaci rozbudowanego pakietu usług oraz wiedzy naszych ekspertów współpraca z programem Sage Symfonia Start Mała Księgowość |
![]() |