Sage Symfonia 2.0 służy do zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. Automatyzuje wiele prac działów kadrowych poczynając od naliczania list płac po planowanie i ewidencję czasu pracy oraz umożliwienie prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej w systemie. Wspomaga rozliczenia z Urzędami Skarbowymi i ZUS.
Wygodna ewidencja elementów kadrowo-płacowych
ü Możliwość ewidencji danych dotyczących przebiegu zatrudnienia, zarówno mających wpływ na wynagrodzenie (np. choroba, urlop, nadgodziny, aneks do umowy o pracę), jak i nie mających na nie wpływu (np. szkolenia, badania lekarskie, delegacja); wygodna prezentacja wszystkich informacji w kalendarzu pracownika
ü Możliwość pracy przy wielu jednocześnie otwartych miesiącach "w przód" (planowanie kosztów płac, podwyżek)
ü Możliwość planowania czasu pracy przy pomocy kalendarzy (firmy, grupy pracowników, pracownika)
ü Możliwość ewidencjonowania informacji z umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, umów cywilnoprawnych, deklaracji ZUS
Automatyzacja comiesięcznego naliczania płac i zarządzanie danymi kadrowymi
ü Przechowywanie kompletnej i szczegółowej informacji dotyczącej podstaw do wyliczenia wynagrodzenia za okres choroby, zasiłku, urlopu (podstawy brutto, nominalne, po dopełnieniu) z możliwością edycji i korekty
ü Automatyczne przenoszenie liczby dni urlopu zaległego z lat poprzednich do wymiaru w roku bieżącym
ü Automatyczne obliczanie wartości wynagrodzenia (lub jego składników) brutto przy założonej wartości netto
ü Automatyczne tworzenie przelewów na wiele kont pracownika z podziałem kwoty przelewu w dowolnie określonej proporcji; podział kwoty na kilka przelewów, np. ze względu na termin realizacji
Możliwość łatwego przystosowania programu do potrzeb firmy
ü Automatyczne rozliczanie wszystkich potrzebnych i najczęściej występujących składników płacowych (wynagrodzenie podstawowe: kwotowe, dzienne, godzinowe, prowizyjne, akordowe, nagrody, premie, zasiłki, odprawy, trzynastki, premie roczne, kwartalne)
Zestawienia i dokumentacja kadrowo-płacowa
Wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Integracja z programem Finanse i Księgowość
ü Integracja bezpośrednia (przez moduł Integracji) lub pośrednia (przesyłanie danych poleceniem księgowania przez plik) do programu Finanse i Księgowość Systemu Symfonia oraz Finanse i Księgowość Systemu Forte
ü Możliwość dowolnego rozksięgowania wynagrodzeń m.in. ze względu na miejsce powstawania kosztów